lørdag 9. mai 2009

Hei igjen!
For ett par uker siden gikk jeg på kurs for å sy en liten ryggsekk. Det var ganske gøy, men jeg har ikke fått tid til å gjøre den helt ferdig enda. En liten smugkikk får dere likevel litt lengre nede på siden. Jeg tror jeg er inne i den røde/svarte/hvite perioden.

En liten kikk på mitt noværende prosjekt kan dere også få. Det skal bli til ett slumreteppe tenkte jeg. Teppet skal piffes opp med litt applikasjoner som henspeiler til sang og glede. Håper at dette skal bli ett teppe som varmer og gleder den som skal få det.

Ellers er jeg igang med litt dukketing. Vårt aller yngste barnebarn fylte 2 år den femte mai. Da blir det dukkeseng med dyne og pute i kjent stil - rosa og søtt - men det skal dere få se senere. Først må hun få gaven, og dessuten er den ikke helt ferdig enda. Det er jo leeeenge til i morgen. Jeg arbeider jo som kjent best under press. Dere får ha en riktig god helg. Gleder meg til bursdagsbesøket til frøkna i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar