mandag 13. desember 2010


Hei igjen.

Idag har jeg vært ute i butikkene en tur. To julegaver til er kommet i hus. Jeg skulle egentlig være i full gang med å øve på julesanger til julekonserten i koret vårt. Vi skal nemmelig ha julekonsert i Arna kirke på onsdag den 15. Men no har det seg slik at jeg har blitt forkjølet og mistet stemmen min helt, jeg går bare rundt å hvisker. Dette er jo helt tragisk, men slik er det. Noen i huset nyter jo selvsagt godt av dette også. Min mann får hvilt ørene sine en stund.


Var en liten tur innom på Stoff og Stil også. Der kjøpte jeg noe stoff som jeg skal sy nye julegardiner til kjøkkenvinduet av. Kanskje det dukker opp ett bilde på bloggen etter hvert. I mellomtiden får jeg vise frem noen småposer jeg har sydd tidligere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar