onsdag 19. januar 2011

Er visst i symodus for tiden. Her er tirsdagskveldens lille produksjon. Vesken og pulsvarmerene fikk jeg inspirasjon til etter å ha vært inne på Barbros lille Atelie. Hun har en utrolig flott blogg som jeg må innom hver eneste dag. Det er alltid like morsomt å lese innleggene hennes. Hun er min daglige vitamininnsprøyting. Vesken og pulsvarmerene er sydd i ullfilt, et alle tiders stoff og sy i. No har jeg ikke tid til flere bilder i dag, jeg må snart gjøre meg klar til korøvelsen. På gjensyn alle sammen, ha en fortsatt fin dag.
Sydde en ny løper til salongbordet etter jul. Det var så mørkt og trist ute at jeg syntes jeg måtte ha noe som var lyst og lekkert etter den fargeglade julepyntingen. Det ble etter hvert seks nye Rug mugs også. Har funnet ut at disse er veldig praktiske.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar