tirsdag 25. januar 2011

Heisan! Her ser det ut som jeg er i småveskemodus. Er litt gøy å sy disse småtingene. Den ene vesken mangler hanker enda, men det kommer, det kommer, har ikke helt bestemt meg for hvordan de skal se ut. Den grå vesken har jeg sydd i ullfil og pyntet litt med ull og perler. Har jo en filtemaskin også da, men den er litt lite i bruk. Kanskje jeg klarer å få noe ut av dette dersom jeg øver litt.
Men no burde jeg konsentrere meg litt om overlockmaskinen min. Den har fått stått nesten helt i ro siden jeg kjøpte den for mange år siden. Har litt vegring for den skjønner dere. Den grå vesken har jeg sydd med overlockmaskinen. Veldig lettvint, men jeg er ikke helt fornøyd med sømmen enda.

I kveld skal jeg på treff på Quiltekroken i Bergen med overlocken. Håper da at jeg kan plukke opp ett par knep hos de som helt sikkert er mye bedre enn meg, --- MEN HVA SKAL JEG SY----det er det store spørsmålet. No må jeg gå på syrommet for og forberede meg litt. Kanskje jeg kan bli kvitt angsten for overlockmaskiner i kveld. Time will show, vi sees senere.

2 kommentarer:

  1. Super nydelige vesker du har laget! Bare helt nydelige med matchende pulsvanter! Ta en titt i bloggen min, DU har Vunnet i GIVEAWYEN min!
    Klem Cille

    SvarSlett
  2. Lekre vesker og pulsvarmarar.
    Mykje anna flott på bloggen din og.
    Takk for titten, eg kjem snart igjen ;-)

    SvarSlett