mandag 4. mai 2009


I går var det konfirmasjon for vårt tredje eldste barnebarn Charlotte. Det var et koselig besøk og konfirmanten var etter sigende vel fornøyd når dagen var omme. Kontantbeholdningen hennes ble godt styrket og det vanket også noen andre presanger, som smykker osv. osv. Her ser dere pakken som hun mottok fra oss. Min mann er god på data, så vi prøver alltid å få til en personlig vri på gratulasjonskortene. Så også denne gangen.På baksiden av kortet låg der skjult en liten pengekonvolutt med noe oppi. Vi håper at konfirmanten ble glad for det som skjulte seg inni pakken.

Her ser dere pakkens innhold. Et deilig pledd som frøkna kan kose seg under når vinteren kommer.


Selvsagt må hun ha noe varmt på beina også, og selvfølgelig noe til å ha alt "pøet" sitt i når hun skal sitte under teppet sitt å høre musikk, lese eller noe sånt.



2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Kjempefin presang til konfimanten. Er sikker på at hun ble kjempefornøyd både med innhold i pakken og konvolutten.
    Koselig at du følger bloggen min av og til. Jeg kommer nok til å titte innom din også.
    Ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  2. Kjepeflott konrifmasjonsgave, og masse annet fint på bloggen din! Kommer innom senere også:)
    Legger deg i linklisten min!

    SvarSlett