lørdag 30. mai 2009



Slik ser min nye symaskin ut. Dette er ett bilde jeg har hentet fra brosjyren. Jeg har vært så ivrig på å prøve, at jeg ikke hat gitt meg tid til å fotografere selv. Men bilder kommer etter hvert.

Det kan se ut som om jeg vil bli veldig fornøyd med maskinen.

Har ikke fått prøvd ut så veldig mye enda, men det kommer nok etter hvert.

Her i Bergen har vi et nydelig vær, så egentlig skulle jeg ha vært ute, men det er alt for fristende å sitte inne å prøvekjøre maskinen.

Etter det lille jeg har sydd, skjønner jeg bedre hvorfor mange sydamer også har en eller flere maskiner utenom broderimaskin. Enkelte mønster kan jo ta ganske lang tid å sy - og da sitter man jo bare der -. Hmm, ser ut som at jeg må få undersøkt den gamle maskinen fortest mulig.

Fortsettelse følger. Blir kanskje ikke så masse ferdige produkter, men mange prøvelapper tenker jeg. Ha en flott helg.

Ps. På mandag må jeg nok løsrive meg litt fra maskinen, da skal jeg på EAGELs konsert. Håper været holder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar