lørdag 19. desember 2009

Årets julegaver


Ja no er alle julegavene kommet i hus. Skal si det gikk unna i år. Med gubben på slep gikk det fort og greit. Ingen nøling og stussing på hva kjøper jeg i år da? Hadde jeg først ymtet om en ting var det bare å bestemme seg, pakke det inn og komme seg videre. Det var i hvert fall effektivt. Kan ikke si at jeg alltid har like lett for å bestemme meg. Jeg må liksom gå rundt om kring litt først, for så å komme tilbake. Dette medfører jo at jeg bruker ganske lang tid på sånne innkjøp.

Men det er jo egentlig ikke så mye å nøle for når man hvet hva folk ønsker seg ---- men du vet---- valgets kvaler.

Ja,ja imorgen blir det en tur til frisøren så får vi se om jeg orker å bake litt og ta resten av julepynten. Her i huset sliter vi med hosting og sånne greier. Var hos legen idag for å få Kosylan, det skal visst hjelpe. Jul blir det vel i uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar