mandag 28. desember 2009

Julen er over.....

Tilbake til hverdagen
Hei alle sammen og vel overstått jul. Hos oss har vi feiret jul med alle barn, svigerbarn, barnebarn og oldebarn. Henholdsvis julaften og 2. juledag. Julen er en koselig tid med masse familie og god mat, men jammen er det godt å komme tilbake til hverdagen også. No er det ikke mange dager igjen i dette året. Kunne kanskje tenkt meg at jeg kunne vært litt mer produktiv enn hva jeg har vært. Bloggingen har det vel vært så som så med. Jeg har vel egentlig sydd en god del mer enn det jeg har vist på bloggen min. Liker egentlig ikke så godt å fotografere. Men neste år---- da skal det bli andre boller da ---- håper jeg. Kan i hvert fall ha det som nyttårsforsett. Kan være bra å ha noe å strekke seg etter. Dere får minne meg på det visst jeg blir for laber.

Men no lengter jeg etter symaskinen igjen. Det er bare en hake med det-----jeg har lovet meg selv at syrommet skal ryddes og vaskes først----- hvet ikke helt om jeg klarer å holde det. Husarbeid har aldri vært min sterke side.

Forresten har jeg slått meg på litt småstrikking. Små tøfler som skal i vaskemaskinen for toving er min siste dille. Går jo fort unna da vet du--- i hvert fall med strikkingen----men her som med syingen, når jeg kommer til montering og håndsøm , tar det alltid litt tid å komme videre. Jaja, sånn er det bare, det er meg.


Jeg takker alle som har vært innom bloggen min for året som er gått, og ønsker dere et riktig godt og kreativt nyttår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar