søndag 6. desember 2009

JULEMESSE OVER

Ja no er julemessen vel overstått. En god del folk var innom. Det var også mange andre utstillere med flotte produkter. Vi er veldig fornøyd med salger, så kanskje vi ssatser litt til neste år også. Orker ikke sette inn noen bilder i kveld , er trøtt og godt fornøyd med dagen. No er det snart tid for sengen, og det tror jeg kan bli godt. Sover nok godt i natt.
I morgen er det en ny uke og da må jeg vel begynne å tenke litt på julen. Skal ha gjester på julaften og 2. juledag og alle vil vel gjerne ha en liten julepresang. Vi begynner å få en flott stor familie etter hvert, så det tar jo litt tid til å handle inn både det ene og det andre.
Til alle dere som er innom bloggen min i disse sene kveldstimer: ha en god natt og på gjensyn.

1 kommentar:

  1. Hei.
    Takk for besøket på bloggen min.
    Jeg har hørt om julemessen, tror nok at den ene av jentene mine hang rundt der hele søndagen. Selv viste jeg ikke om messen, og det var synd. Skulle gjerne tatt meg en tur.
    Jeg legger deg til i listen min.
    Du lager masse fint, så jeg må følge med på. :o)
    Ha en fin kveld.
    Linda.

    SvarSlett